خرید قاب گوشی عمده

خرید قاب گوشی عمده

قابکده به عنوان وارد کننده و پخش کننده لوازم جانبی در کشور برای همکاران محترم و مغازه داران نیز برنامه ریزی ویژه ای دارد. این سایت علاوه بر فروش تکی، به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت همکاری نیز اقدام به فروش قاب در سطح کشور کرده که امکان خرید عمده قاب گوشی را برای همکار و مغازه دار فراهم می‌کند و ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که در کمتر فروشگاهی می‌توان یافت.

فروش عمده قاب گوشی در قابکده به تعداد نامحدود و با قابلیت انتخاب دلخواه برای همکار و مغازه دار صورت گرفته و محدودیتی از این بابت وجود نخواهد داشت. برای مشاهده لیست موجودی و قیمت عمده و همکاری قاب گوشی کافی است به شماره 09125132851  در واتس اپ پیام داده و درخواست عضویت در کانال همکاری واتس نموده تا همکاران ما شما را در کانال همکاری عضو نمایند

 

خرید قاب گوشی عمده

خرید عمده قاب گوشی راه های مختلفی دارد.ما به شما راه هایی را معرفی میکنیم که حاشیه سود زیادی از فروش قاب گوشی برای شما داشته باشید. اشما می توانید از طریق واتس اپ برای خرید عمده قاب با ما در ارتباط باشید. لینک ارتباطی در پایین بلاگ قرار داده شده است.

 

 

انواع گارد و کاور گوشی عمده موبایل هوشمند

همکاران محترم خرید قاب موبایل عمده یکی از دغدغه هایی است که همکاران و موبایل فروشان دارند. شما می توانید به راحتی انواع قاب گوشی و گارد موبایل عمده را به صورت جور در طرح و رنگبندی مختلف در جنس های مختلف برای تمامی سری ها از قابکده خریداری کنید

سیلیکونی
ژله ای
طرحدار
فانتزی و عروسکی
چوبی
360 درجه
بامپر
پشت مات
چاپی
محافظ لنزدار کشویی
محافظ لنز دار
رنگی
قاب پاپ سوکت دار
شفاف
کلاسیک
و غیره می باشد.

گارد عمده گوشی

همکاران محترم با خرید گارد عمده گوشی موبایل در جنس ها و انواع مختلف در تعداد بالا و تعداد تیراژ می توانید مغازه و فروشگاه خود را مجهز به انواع قاب و گارد موبایل کنید تا توجه مشتری هم به فروشگاه موبایل فروشی شما جلب شود. شما می توانید خرید عمده لوازم جانبی موبایل خود را از مجموعه قابکده ش انجام دهید. شرکت قابکده به واردات و پخش عمده لوازم جانبی موبایل اشتغال دارد و عمده فروشی لوازم جانبی موبایل در تهران است.

همچنین خرید و فروش عمده قاب گوشی و گارد عمده گوشی موبایل یکی از محصولاتی است که این شرکت کار می کند. همکاران و مشتریان گرامی می توانید خرید عمده لوازم جانبی موبایل و انواع کاور و گارد و عمده قاب گوشی موبایل را با جنس های تفاوت مانند سیلیکونی، ژله ای، عروسکی، 360 درجه، بتمنی و … از سایت  قابکده تهیه کنید. خرید عمده قاب گوشی و گارد فانتزی دخترانه و پسرانه در قابکده با تیراژ بالا و تنوع زیاد. قاب های عروسکی و قاب و گارد های سیلیکونی مخصوص گوشی های موبایل سامسونگ، شیائومی، آیفون.

 

خرید عمده قاب گوشی

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

با توجه به اینکه تولید این محصولات بسیار گسترده و با کیفیتی متفاوت در چین انجام می‌شود، فروشگاه لوازم جانبی موبایل قابکده توانسته است با ارائه قیمت‌های بسیار مناسب به مشتریان، در بازار رقابتی لوازم جانبی موبایل موفقیت آمیز عمل کند. برای خریداران عمده لوازم جانبی موبایل، فروشگاه لوازم جانبی گوشی قابکده، گزینه‌ مناسبی برای خرید با قیمت بسیار مناسب و باکیفیت  عالی است. با توجه به تخصص و تجربه‌ بالای این فروشگاه در زمینه لوازم جانبی موبایل، می‌توان به راحتی از خدمات حرفه‌ای و مطمئن آن بهره برد.

از کجا قاب گوشی عمده بخریم؟

خرید قاب گوشی به صورت عمده راه های مختلفی دارد که شما می توانید هر کدام از این مسیر هایی که به شما می گویم را طی کنید و بعد تصمیم بگیرید که از چه طریقی اقدام به خرید کنید.

 

ما در این مقاله تک تک مسیر هایی که می توانید قاب گوشی ایفون ، قاب گوشی سامسونگ،شیائومی،هواوی و.. را به صورت عمده بخرید را همراه با مزایا و معایب هر مسیر می گویم.

 

راه های خرید قاب گوشی به صورت عمده

 

چندین راه برای خرید قاب گوشی عمده وجود دارد که اگر تازه کار هستید می توانید امتحان کنید.

 

  1. اقدام به واردات قاب گوشی
  2. خرید از مرکز پخش قاب گوشی عمده
  3. سفارش قاب گوشی عمده از پاساژ های علاالدین و چارسو
  4. خرید عمده قاب گوشی ارزان از سایت های از جمله قابکده

 

کنار اینکه شما مکان قاب گوشی به صورت عمده را انتخاب می کنید باید به چک لیست خرید قاب گوشی هم دقت کنید.

خرید عمده از سایت های امازون،علی بابا و …

 

در سایت هایی همچون امازون،علی بابا و دیگر سایت ها امکان خرید به صورت عمده وجود دارد.اما شما باید بدانید از فروشگاه های که در این سایت ها وجود دارند ایا معتبر هستند یا اینکه کلاه بردار،چرا که تعدادی از فروشگاه های موجود در این سایت ها فیک هستند و وریفای نشدن،برای شناسایی این فروشگاه ها نیاز به اموزش و تجربه دارید.

 

شما بعد از اینکه به پرداخت خود به صورت دلاری در این سایت ها انجام دادید مشکل گمرک و… برای وارد کردن قاب گوشی عمده دارید.یکی از راهایی که می توان گمرک را دور زد به این صورت است که از طریق اشنا یا افراد و شرکت های بازرگانی که کالا وارد می کنند از جمله سایت قابکده اقدام کنید.بزرگترین مشکل این روش این است که این نوع خرید عمده برای خرید های زیاد مناسب است چون هزینه وارد کردن و ارسال برای شما گران تمام می شود.

خرید از مرکز پخش قاب گوشی عمده

 

در یک سری شهر های مرزی و .. مرکز پخش هایی وجود دارد که کالا ها را به صورت عمده به فروش می رسانند.این نوع خرید مشکلی که دارد در شهر های مرزی از جمله بانه،جلفا،قشم و.. هستند که از لحاظ مسافت دور هستند و نیاز دارند شما برای یک بار هم که شده به این شهر ها سفر کرده و با مراکز پخش اشنا شوید و اقدام به خرید کنید.یک سری کانال های تلگرامی و واتس اپی وجود دارند و خود را تبلیغ می کنند اما با بررسی هایی که ما انجام دادیم خیلی از این کانال های بعد از اقدام به پرداخت شما را بلاک می کنند یا اینکه کالای که میفرستند تطابق ندارد.پس الزامی ایست برای اطمینان از محل ان مرکز پخش عمده یک بار هم که شده به انجا سر بزنید.

Buy bulk phone cases (1)

سفارش قاب گوشی عمده از پاساژ های علاالدین و چارسو تهران

 

عمده فروشی قاب گوشی در تهران در پاساژ های بزرگ علاالدین و بزرگمهر که مرکز تخصصی فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل هست می باشد.خیلی ها برای خرید قاب گوشی عمده ای از این طریق اقدام به خرید می کنند اما باید بدانید که اگر این مسیر را انتخاب میکنید حاشیه سود کمتری نسبت به بقیه دارید،چرا که فروشندگانی که در این مکان حضور دارند خود نیز واسط هستند.

 

خرید عمده قاب گوشی ارزان از سایت های از جمله قابکده

 

اخرین راه و می توان گفت یکی از مطمئن ترین و راحترین راه های سفارش قاب گوشی عمده خرید از سایت هایی است که به همین منظور وجود دارند. چندین سایتی که در حال حاضر به صورت فعال در این زمینه فعالیت می کنند سایت های زیر می باشند.

 

شما با ورود به هریک از سایت هایی که گفتیم می توانید با هر بخش ان سایت ها اشنا بشید و اقدام به خرید کنید چرا که خرید از سایت در صورت هر گونه مشکلی را می توان از طریق قانونی پیگیری کرد و مزیت دیگر این روش این است که دیگر نیاز به طی کردن مسیر و پرداخت هزینه های ارسال زیاد مانند روش اول ندارید.

 

قابکده یکی از خدماتی که ارائه می دهد قاب گوشی عمده فروشی است. تفاوتی که سایت ما با دیگر سایت ها دارد این است که ما با کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت ها قاب را به صورت عمده به فروش می رسانیم و ما پشتیبان های واتس اپی داریم که شما اگر موقع خرید مشکل یا سوالی دارید به سوالات شما پاسخ دهند و تمام ابهاماتی که دارید را حل کنند تا یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید.

 

نکته خیلی مهم که باید در نظر بگیرید ما برای خرید بالا 2 میلیون تومان ارسال رایگان را در نظر گرفتیم و برای خرید بالای 20 میلیون تومان پرداخت درب منزل را در نظر داریم تا شما با خیال راحت اقدام به خرید کنید.

Buy bulk phone cases (3)

برای خرید قاب گوشی عمده از قابکده می توانید از طریق لینک واتس اپی اقدام به خرید کنید و اگر نیاز دارید

 

مدل های قابل سفارش را ببنید از طریق کانال تلگرامی ملاحظه کنید.

 

کانال قاب گوشی عمده

خرید عمده قاب گوشی فانتزی

 

اگر فروشنده قاب گوشی هستید و نیاز خرید عمده قاب گوشی فانتزی،قابکده متنوع ترین گارد های گوشی موجود در بازار را دارد و با خرید قاب های جدید و متنوع شما از رقبای خود جلوتر و بروز تر هستید.اگر قصد خرید قاب به صورت عمده یا اینکه نیاز به مشاوره برای خرید دارید می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید یا اگر نیاز دارید سریع تر به سوالات شما برای خرید قاب عمده پاسخ داده شود فرم زیر را همراه با سوال مورد نظر پر کنید. برای دیدن مدل قاب ایفون 12 پرو مکس به سایت سر بزنید.

 

 

خرید عمده قاب گوشی | گارد گوشی موبایل

نیاز افراد به خرید عمده قاب گوشی واضح است. گوشی‌های هوشمند با وجود همه امکاناتی که دارند، آسیب پذیری زیادی نیز دارند که هر لحظه امکان دارد از دست رها شود و با وارد شدن ضربه‌ای صدمه ببیند و یا بشکند. برای جلوگیری از این اتفاق باید به خرید عمده قاب گوشی اکتفا نمود.

با افزایش ظرافت‌های گوشی‌های هوشمند، نیاز به گارد گوشی و گلس برای محافظت از آن‌ها افزایش پیدا کرده است. استفاده از قاب گوشی مزایای زیادی دارد. یکی از فواید داشتن قاب گوشی محافظت آن در برابر ضربه و جلوگیری از خط و خش گوشی است. گوشی‌های هوشمند به راحتی از دست لیز می‌خورند و یا ممکن است از روی میز سر بخورد و با شدت زیاد به زمین برخورد کرده و دچار آسیب شوند.

صدمه دیدن گوشی فقط با ضربه نیست بلکه موارد دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند باعث وارد شدن خسارت‌های گران به گوشی شود. داشتن قاب‌هایی که دارای بدنه مقاوم باشند و همچنین درون آن نرم باشد می‌تواند کمک کند. در این صورت با وارد شدن ضربه به گوشی آسیب جدی به آن وارد نخواهد شد. امروزه مدل‌های جدید برای انواع گوشی‌ها ارائه می‌شوند که علاوه بر کیفیت بالا، جذاب هستند به همین دلیل کسانی که فروشنده قاب هستند به دنبال خرید عمده قاب گوشی با قیمت مناسب می‌باشند.

 

پخش عمده گارد موبایل

گارد موبایل یا قاب یا کاور ها توسط شرکت های مختلف و در طرح ها، جنس ها و مدل های گوناگون و متناسب با ابعاد و اندازه گوشی ها تولید می شوند. گارد ها را از جنس های متفاوتی می سازند. مانند: جنس های پلاستیک، سیلیکون، فبیر کربن، چوب، چرم ، پارچه و فلز انتخاب هر یک از این مواد توسط طراحان بوده و به عواملی مانند: زیبایی، هزینه، میزان مقاومت، سلیقه و راحتی کاربران و کیفیت آن بستگی دارد.

 

نکات لازم موقع سفارش قاب گوشی عمده

 

کسانی که قصد خرید قاب موبایل برای فروشگاه ها و سایت های خود را دارند موقع خرید قاب به چند مورد خیلی دقت می کنند و شما نیز اگر میخواهید برای اولین بار اقدام به خرید قاب گوشی به قیمت عمده می کنید به مواردی که میگویم باید دقت کنید تا سرتان کلاه نرود.

 

  1. اگر سایت یا کانال تلگرامی یا پیج اینستاگرامی که قصد خرید از ان را دارید ادرس حضوری دارد،اگر امکان دارد به ان ادرس سربزنید و برای بار اول خریدتان را حضوری انجام دهید تا مطمئن شوید
  2. تمام فیش های واریزی و مکالماتی که داشتید را اسکرین شات بگیرید
  3. در ابتدا خرید های سنگین انجام ندید و بعد از مطمئن شد اقدام به خرید زیاد کنید
  4. به نظرات خریداران قبلی دقت کنید (ممکن است چت فیک باشد به این نکته هم توجه داشته باشید)

 

پخش عمده لوازم جانبی موبایل در فروشگاه قابکده

فروشگاه قابکده وارد کننده و مرکز پخش و عمده فروشی لوازم جانبی گوشی موبایل به قیمت چین است. لیست قیمت خرید برای همکاران از این سایت زیر قیمت علاالدین در تهران می باشد. قابکده بسته به حجم خرید مشتریان تخفیفاتی برای آن ها در نظر می گیرد. جهت سفارش پخش عمده گارد موبایل با تعداد بالا و اطلاع از قیمت های تیراژ با پشتیبان سایت تماس بگیرید. شما می توانید این محصول را با بسته بندی مقاوم و نازل ترین قیمت با ضمانت تست سلامت محصول برای همکار از سایت قابکده خریداری کنید.

 

Buy bulk phone cases (2)

انواع گارد از نظر پوشش دهی

  • پوشش سطح پشتی و لبه های کناری گوشی
  • پوشش سطح پشتی و لبه های کناری و دکمه های گوشی
  • پوشش سطح پشتی و لبه های کناری و بالا و پایین گوشی
  • پوشش لبه های جلویی گوشی برای محافظت از صفحه نمایش

 

انواع گارد از نظر طراحی و قابلیت

  • فانتزی
  • طرح دار
  • ساده و کلاسیک
  • مات و شفاف
  • بی رنگ و رنگی
  • پاپ سوکت دار
  • محافظ لنز دار ساده
  • محافظ لنز دار کشویی
  • انعطاف پذیری
  • مقاوم در برابر ضربه 
  • مقاوم در برابر خط و خش
  • دسترسی به درگاه ها

 

انواع قاب گوشی موبایل

شرکت های مختلف با در نظر گرفتن فاکتور های مهم مانند سلیقه کاربر، امنیت، راحتی استفاده و ویژگی های خاص مثل استفاده از استند، مگنت، برجستگی ها، طراحی سه بعدی، دربهای کشویی و … سعی در تولید قاب های جذاب و متناسب با ویژگی هر گوشی می‌کنند تا بتوانند رضایت مشتریان بیشتری را بدست آورده و در نتیجه سهم بیشتری از این بازار داشته باشند. در اینجا مهمترین و رایج ترین قاب های پرطرفدار بازار مورد بررسی قرار می‌گیرند:

قاب فانتزی و طرح دار

قاب فانتزی و طرح دار را می‌توان یکی از محبوبترین قاب های بازار معرفی نمود چراکه با طرح ها و نقش های گوناگون توجه بسیاری را در نگاه اول به خود جلب می‌کند. تنوع بالای این قاب در کنار امنیت آن موجب شده تا سلیقه های مختلف را پوشش داده و به یکی از پرفروشترین قاب های بازار تبدیل شود.

این قاب ها اغلب در طرح های گوناگون تولید شده تا هم سلیقه دخترها و هم سلیقه پسر ها را تحت پوشش قرار دهد. قاب فانتزی دخترانه شامل طرح هایی از شخصیت های انیمیشنی، طبیعت، فانتزی، قاب عروسکی و طرح دار است. همینطور قاب فانتزی پسرانه نیز طرح هایی از ماشین ها، شخصیت های فیلم ها، لوگو باشگاه های فوتبال و … را شامل می‌شود.

قاب سیلیکونی و رنگی

قاب سیلیکونی نوعی دیگر از قاب های محافظ گوشی است که دارای تنوع رنگی بالایی بوده و به دلیل رسمیتی که به نسبت قاب های فانتزی دارد طرفداران خاص خودش را کسب کرده است. این قاب ها به دلیل جنس بدنه ای که دارند مانع از سر خوردگی و لغزش گوشی در دست شده و نیز به دلیل ماهیت جنس و رنگی که دارند به راحتی می‌توان آنها را با کیف یا لباس ست کرد و از همه مهمتر هارمونی بینظیری را با گوشی بوجود آورد. تنوع رنگی این قاب ها را در کنار محافظت از گوشی می‌توان از نقاط قوتشان نام برد. همچنین قابلیت پاکسازی و نظافت هم ویژگی دیگریست که در کمتر قابی دیده می‌شود.

قاب ضد ضربه و 360 درجه

افراد زیادی وجود دارند که تلفن همراه آنها در طول روز بسیار در معرض شوک یا سقوط قرار دارد. قاب ضد ضربه یا قاب 360 درجه یکی از مطمئن ترین انتخاب هایی است که برای این افراد می‌توان پیشنهاد داد. این قاب ها جدای از محافظت از قسمت پشتی، قسمت های کناری و جلویی گوشی را نیز تا حدودی پوشش داده تا مانع از برخورد مستقیم اجسام به این قسمت ها شوند. این قاب ها در کنار ظاهر بینظیری که دارند موجب خوش دستی گوشی نیز شده و این نیز کاملا ایده آل کسانیست که از طراحی بدنه گوشی خود راضی نبوده یا نگران آسیب دیدن بخش های کناری گوشی خود هستند.

قاب های 360 درجه به قاب های سه تکه نیز معروف هستند و معمولا از جنس پلی‌کربنات یا فیبر کربن ساخته می‌شوند. این نوع از قاب ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارند و می‌توانند قسمت های کناری دکمه ها و کناره های دوربین را نیز به خوبی پوشش دهند.

قاب های طرح کلاسیک و چرم

در کنار قاب های مختلف دسته ای از قاب ها نیز وجود دارند که به قاب کلاسیک یا قاب چرمی شهرت دارند. این قاب ها دارای ظاهری شیک و کاملا رسمی بوده که در مکان های اداری و رسمی کاربرد بیشتری پیدا می کنند. قاب های طرح کلاسیک و چرمی به نسبت قاب های فانتزی و سیلیکونی دارای ظاهری جذاب و لاکچری بوده و معمولا رنج سنی میانسال به بالا را پوشش قرار می دهند.

کیف گوشی

اما علی رغم وجود قاب های مختلف با ویژگی های متفاوت در بازار، کاربرانی نیز هستند که به محافظت از قسمت های پشتی و کناری گوشی خود اکتفا نکرده و ترجیحشان بر این است تا به کلی از تمامی قسمت های گوشی محافظت کنند. از طرفی ظاهر جذاب برخی از کیف ها چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد. ویژگی های جذابی نیز در برخی از کیف ها تعبیه شده تا با آن بتوان به قابلیت هایی مثل تماشای فیلم یا تلویزیون، مشاهده قسمتی از گوشی به هنگام دریافت اعلان جدید، تعبیه قسمتی برای قرار دادن انواع کارت ها و سوییچ و قابلیت های دیگر دسترسی داشت.

کاور شفاف

در طراحی و ساخت بدنه گوشی های جدید نهایت ظرافت و زیبایی به کار می‌رود، این امر

نیازمند محافظت از بدنه های این گوشی ها به شکلی جدیست. اما آیا محافظت از بدنه

گوشی در برابر شوک های احتمالی ارزش فدا کردن جلوه زیبای بدنه این گوشی ها را دارد؟

اگر جزو کسانی هستید که بدنه گوشیتان جلوه زیبا و جذابی دارد ولی نگران وارد شدن

ضربات احتمالی به گوشیتان هستید، می‌توانید از قاب شفاف برای محافظت از آن استفاده

کنید. این قاب ها دارای ظاهری شفاف و منعطف بوده و در کنار حفظ ظاهر زیبای گوشی

از بدنه آن نیز محافظت می‌کنند.

بامپر

بامپر (Bumper) یک واژه لاتین به معنای ضربه گیر بوده که یک نوع محافظ برای گوشی به حساب می‌آید.

این نوع محافظ تنها دور گوشی را مورد پوشش قرار داده و از وارد آمدن ضربه به

لبه های گوشی جلوگیری می‌کند. همچنین بامپرها به نسبت قاب ها سبک تر بوده

و از حجم کمتری برخوردارند. در برخی موارد نیز به لحاظ اقتصادی این محافظ ها به

صرفه تر از قاب ها و کیف ها بوده و از این جهت نیز ممکن است اولویت عده ای از کاربران باشند.

چرا خرید از قابکده؟

قابکده مفتخر است با ارائه تنوع بالایی از محصولات به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در سطح کشور خدمات رسانی کند. محصولات این سایت دارای مهلت تست اختصاصی بوده و تضمین قیمت خرید را برای مشتریان محترم ارائه می‌کند. ارسال ارزان قاب ها با تنوع بالا و بهترین قیمت از ویژگی های بارز قابکده می‌باشد.

پشتیبانی قوی قابکده را می‌توان از نقاط قوت آن نام برد، چرا که مجموعه ای از افراد

کارآزموده و برنامه ریزی های از پیش انجام شده برای پاسخگویی به نیاز مشتریان

در نظر گرفته شده تا اختلالی از این بابت وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *